Bliv Trivselsambassadør nu

Den sikreste vej til højere trivsel og arbejdsglæde.

Uddannelsen til trivselsambassadør er en kombination af kursus med teori, praktiske opgaver og øvelser samt erfaringsudveksling og sparring på tværs af gruppen. En del af uddannelsen foregår i de virksomheder, der er med, så deltagerne oplever, hvordan andre gør. Vi bruger hinanden i netværket og giver hinanden gode råd. GejstGruppen underviser på alle kursusdage og er derudover også kontakt mellem møderne. Dine trivselsambassadører får et solidt netværk af andre ambassadører samt en trivselskonsulent til rådighed gennem hele forløbet.

Forløbet begynder med en hel kursusdag hos GejstGruppen og herefter følger 6 halve dage, som afholdes hos de virksomheder, der deltager.

Udover den planlagte undervisningstid, så har deltagerne gennem hele forløbet adgang til en trivselskonsulent for sparring og vejledning i forbindelse med konkrete udfordringer, aktiviteter eller ideer.

Hvad får du ud af det?

  • Medarbejdere, der tager initiativer og har mentalt overskud.
  • Medarbejdere, der selv løser udfordringer og konflikter.
  • Et konstruktivt bindeled mellem ledelse og medarbejdere.
  • En hverdag med små teambuilding/icebraker-øvelser, der skaber mere sammenhold.
  • Medarbejdere, der tager initiativ til fælles aktiviteter som fx motion og biografture.
  • Medarbejdere der bidrager og tager ansvar for egen trivsel.

Vidste du …

At forskning viser, at arbejdet med trivsel på arbejdspladser har størst effekt, når man involverer ambassadører?

Hvem skal du sende på uddannelsen?

Send nogle af de medarbejdere, der i forvejen er interesserede i din arbejdsplads. Det kan være jeres tillidsrepræsentant, arbejdsmiljørepræsentant (AMR), teamledere eller ”bare” passionerede medarbejdere.

Du må sende så mange medarbejdere af sted, som du har lyst til, men vi anbefaler, at der kommer mindst en fra hvert af de teams, hvor du gerne vil øge trivslen og arbejdsglæden – eller ca. 1 per 25 medarbejdere.

Giver det ikke mening? Så ring til på telefon 22 68 91 94, så hjælper jeg dig med at finde frem til det rette antal.

Pris:

Forløbet koster 7.900 kr. ekskl. moms.

 

Ja tak – jeg vil gerne have medarbejdere med.

Send en mail til maya@gejstgruppen.dk. Skriv, ja tak i emnefeltet, og i mailen skriver du navnet på de medarbejdere, du skal have med, så reserverer jeg straks jeres pladser.

Vi glæder os til at give dig en gladere arbejdsplads!

R E F E R E N C E R

 ”Jeg synes at det er fedt, at kurset strækker sig over længere tid, og jeg løbende kan evaluere og udveksle fif & tricks med andre.

Konceptet har levet fuldt op til min forventninger

– Trivselsambassadør Helle Otto Bacher, DNP 

 “Maya er en dygtig underviser og facilitator, og efter dette forløb ser jeg hende mere som en samarbejdspartner der arbejder målrettet med at opnå øget trivsel hos sine kunder. Hun er inspirerende og har ikke behov for at følge en slavisk plan for dagen, hvilket giver nogle meget varierende og inspirerende dage som flyver afsted. Jeg kan kun anbefale GejstGruppen og kurset til Trivselsambassadør.”

– Anne Egsgaard – trivselsambassadør River Online. 

Praktisk information

Kursus: Trivselsambassadør

Antal deltagere: max 15

Pris: 7.900 Kr.

Varighed: 6 mdr. fordelt på 1 hel dag + 6 halve dage

Hvor: 

  • 1. dag:  kl. 08.30 – 15.00 Birkemosevej 1, kolding
  • Derefter: Kl. 08.30 – 11.30 Birkemosevej 1, kolding

Dato efterår 17: 12/9, 13/9, 31/10, 21/11, 12/12, 22/1, 19/2

ambassadør 1

Hør hvad kunderne siger:

Tilmeld dig vores nyhedsmail og få Håndbogen for bedre trivsel

Book et møde